Projects per year
Fingerprint
- 1 Similar Profiles
Projects
- 8 Finished
-
Realidad virtual mixta como estrategia para el desarrollo de competencias comunicativas de malas noticias en estudiantes de especialidades médicas clínico-quirúrgicas de la universidad autónoma de bucaramanga
Sarmiento Porras, R. E., Uribe Perez, C. J. & González Olaya, H. L.
1/08/19 → 30/12/22
Project: Research › Basic Research
-
Variaciones fisiológicas producidas por las bebidas energizantes: estudio piloto
Torres Sepúlveda, E. A., Delgado Rico, H. D. & González Olaya, H. L.
Universidad Autónoma de Bucaramanga
9/05/18 → 30/06/19
Project: Research › Basic Research
-
Creación y evaluación de un espacio digital que favorece el aprendizaje y la autogestión del conocimiento de las ciencias básicas médicas
González Olaya, H. L. & Delgado Rico, H. D.
Universidad Autónoma de Bucaramanga
16/04/18 → 30/06/19
Project: Research › Basic Research
-
Diseño e implementación de una estrategia basada en el aprendizaje adaptivo para la enseñanza de la fisiología respiratoria
Delgado Rico, H. D. & González Olaya, H. L.
Universidad Autónoma de Bucaramanga
22/01/16 → 30/06/17
Project: Research › Basic Research
-
Laboratorio virtual de diagnostico, simulacion clinica y debriefing: alianza para la creacion de un centro de contenidos digitales en salud
Cabrera Cruz, J. D., Briceño Pineda, W., Salazar Blanco, C. P., González Olaya, H. L., Serrano Gomez, S. E. & Orellana Hernández, M. L.
Universidad Autónoma de Bucaramanga
22/10/15 → 22/02/17
Project: Innovation › Innovation in procedures (processes) and services
Research output
- 5 Scientific Article
-
Cronobiología del sueño y somnolencia diurna excesiva en estudiantes de medicina
Barragán, M. F., Ortiz, J. A., Niño, J. A., Ochoa, M. E. & González, H. L., 2018, In: Iatreia. 31, 1, p. S-31Translated title of the contribution :Chronobiology of sleep and excessive daytime sleepiness in medical students Research output: Articles / Notes › Scientific Article › peer-review
-
La fisiología en los programas de medicina en Colombia: Una mirada desde los docentes
González, H. L., 2018, In: Iatreia. 31, 1, p. S-41Translated title of the contribution :Physiology in medical programs in Colombia: A teachers' perspective Research output: Articles / Notes › Scientific Article › peer-review
-
Las competencias comunicativas orales en la relación médico-paciente en un programa de medicina de una universidad de Colombia: Una mirada desde el currículo, los profesores y los estudiantes
González Olaya, H. L., Uribe Pérez, C. J. & Delgado Rico, H. D., 1 Oct 2015, In: Educacion Medica. 16, 4, p. 227-233 7 p.Translated title of the contribution :Oral communication skills in the physician-patient relationship, in a medical program of a university of Colombia: A view from the curriculum, professors and students Research output: Articles / Notes › Scientific Article › peer-review
Open Access6 Scopus citations -
Mediated learning experience and concept maps: a pedagogical tool for achieving meaningful learning in medical physiology students
González, H. L., Pardo Palencia, A., Alfredo Umaña, L., Galindo, L. & Villafrade M, L. A., Dec 2008, In: American Journal of Physiology - Advances in Physiology Education. 32, 4, p. 312-316 5 p.Research output: Articles / Notes › Scientific Article › peer-review
67 Scopus citations -
Evaluation of the time course of plasma extravasation in the skin by digital image analysis
Gonzalez, H. L., Carmichael, N., Dostrovsky, J. O. & Charlton, M. P., Oct 2005, In: Journal of Pain. 6, 10, p. 681-688 8 p.Research output: Articles / Notes › Scientific Article › peer-review
15 Scopus citations